wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy rok! Nowe życie?

Witajcie w nowym roku! Czy Wy podobnie jak ja z każdym wejściem w Nowy Rok, obiecujecie sobie "nowe życie"? Nie mam tu na myśli postanowień noworocznym, tylko coś głębszego. Ja zawsze obiecuję sobie, że będę bardziej otwarta na ludzi, przyłożę się do nauki, zacznę nowy rok tak jak miałabym zacząć na nowo żyć, że się zmienię. Teraz taka sytuacja również miała miejsce, ale tym razem mimo głębszych refleksji nie mam żadnych postanowień, de facto jestem tego typu osobą, która nie potrzebuje nowego roku, aby trzymać się postanowień, natomiast potrzebuje go by się zmienić. Czy to nie paradoks? Zostawiam kogokolwiek z tą myślą, kto przeczyta tą wiadomość i życzę Wam, aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!

Search This Blog

© Zmienić świat 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis