czwartek, 22 listopada 2012

Dzisiejsza inspiracja

Witajcie! 

Dziś obudziłam się w wielką szopką na głowie. Szkoda mi było niszczyć włosy prostownicą tak więc postanowiłam je upiąć. Inspirowałam się małą instrukcją, którą znalazłam w internecie. Efekt różni się od tego do czego próbowałam dojść i co ukazują obrazki, aczkolwiek myślę, że nie jest źle biorąc pod uwagę iż sama musiałam się z tym zmierzyć. Nie było to trudne, nie miałam zbyt wiele czasu tak więc miałam tylko jedną próbę.

Użyłam do tej fryzury małej gumeczki oraz 6 wsuwek. Jeśli będziecie próbować kiedyś spiąć tak włosy nie musi być dokładnie tak jak na obrazku i jeśli będzie widać wsuwki nie przejmujecie się.


  • Pamiętajcie - fajny nieład na włosach bywa sexi! 
  • Jeśli nie wyjdzie wam tak jak na obrazkach to nic, liczy się trochę własnej intencji twórczej.
  • Ja inaczej spięłam końcówkę warkocza dlatego wyszło to nieco jak kok.

Zdjęcia robiłam sama sobie tak więc jak zwykle troszkę .... :) 







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!

Search This Blog

© Zmienić świat 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis