sobota, 15 grudnia 2012

Kwiatowy warkocz z rozpuszczonymi włosami

    Tak więc dziś przedstawiam kolejne wykonanie. Tym razem na wczorajszą imprezę. Postawiłyśmy na lekki motyw kwiatowy i rozpuszczone włosy, które zawsze nadają kobiecości.

Z prawej strony zaczęłam robić zwykły warkocz. Do jego wykonania zebrałam około 70% włosów, resztę pozostawiłam rozpuszczoną. Warkocz zrobiłam do końca i na moment go związałam, gdyż przy przypinaniu kwiatka mógłby on się rozplątać. Spinka-kwiat zahaczona jest o gumkę recepturkę i przy okazji zbiera kilka włosów by różnica pomiędzy warkoczem a rozpuszczonymi włosami nie była zbyt duża. Oczywiście ostatnim etapem było rozpuszczenie tymczasowego warkocza do połowy by więcej włosów spoczywało na ramieniu.


A efekty są następujące:



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!

Search This Blog

© Zmienić świat 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis